joi, 9 februarie 2012

Dragostea cuprinde inocenta ... ( la ora de romana )

        Si uite ca a venit clipa ! o clipa mult asteptata .M-am indragostit ! Am simtit un flux puternic asupra inimii mele . Parca ma strapungea o sageata a iubirii .Eram pe banca si stateam ganditoare . Oare va deveni o dragoste adevarata ? Daca ma insel ? Poate chiar stie sa iubeasca ...
        Toate aceste intrebari ma framantau ...Ma temeam si vroiam sa stiu cu ardoare care este destinul meu,al amandurora .Imi doream sa stiu finalul inainte de inceput.
         M-am trezit din visare cand el a spus :
    - Buna,mi-a fost dor de tine !
          Eram inmurmurata si ma gandeam profund intr-o tacere sfasietoare .Se uita la mine sfiditor si parca astepta un raspuns ,un raspuns direct de la o fata asa inocenta ca mine . Mi-am luat inima in diti si tremuranda am spus :
    - Te iubesc !
           Acesta nu se astepta la un astfel de raspuns sau cel putin asa mi-a fost data impresia .Apoi ma lua in brate ,iar noaptea s-a asternut peste tinut .Luna parca ne privea cu invidie si soaptele celor din jur i-mi indoiau sufletul ,ma simteam instrainata.
           Stiam un singur lucru : sunt impreuna cu el ...cu persoana iubita . Vroiam sa am incredere in el ....Trebuia !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu