luni, 4 februarie 2013

Ganduri ,emotii,trairi.

E de necrezut
Cat poti fi de increzut,
Nepasator de asemenea ,
Te cam joci cu inima mea.


Eu te iert,ca n-am ce face,
Eu imi doresc doar pace
Tu orgoliul nu-l desfaci
Doar dreptate vrei sa-ti faci
De mine pare ca nu-ti va pasa
Constient ca voi pleca


Dar nu te pot lasa...
Esti ca un drog pentru inima mea,
Si voi face tot ce-mi sta in putinta pentru al capata,
Chiar de va trebui sa sap in inima ta.


Stiu ca se afla ceva bun in tine
Dar te prefaci ca-ti este bine
Si ca-ti pasa doar de tine,
De al tau sine ,
In niciun caz de mine ...


Tu sti ca mi-ai gresit
Macar asa ,umpic
Mai ales cand ai fugit,
Ai fugit de sentimente ,
Chiar de stiai ce-i la mine in minte


Vrei sa pari mereu perfect
Eu nu neg ca tu nu esti ,
Dar tu nu-ti dai seama de al tau defect...


Orgoliul tau ia amploare
Ai pus inima mea ,pe sare...
Prima oara n-am simtit asa de tare...
Dar apoi s-a accentuat
Si aici m-am oprit din sapat


Daca ma vezi cu altcineva ,
Nu e bine nici asa...
Tu chiar crezi ca mi-a fost bine ?
Cand am auzit ca alta este cu tine ?
Si mi-e greu ca ,tu nu prea mai vorbesti cu mine ...


Tu te-ai schimbat !
Probabil ca si eu m-am schimbat ...
Nu a fost asa greu de observat .
Tot ce am cladit,pare ca s-ar fi crapat,
N-eam ferit de o simpla prietenie,
Dar tot asa a fost sa fie...
Eu de vom ramane doar amici,
Nu ma voi supara.
Nu-mi doresc a te indeparta .


Port cateva frici
Dar nu am cu ce ma apara
In afara de sinceritatea mea
Recunosc mi-e frica,
Ca tu poate imi vei purta pica
Dar nu ma mai pot ascunde,
Oricat mi-as dori sa ma pot abtine...
Trebuie sa nu imi mai fie rusine,
Si sa ma pot expune !


A trecut putin timp
Si totusi m-am indragostit
Poate nu esti cel potrivit ...
Dar eu nu ma pot opri brusc din iubit ,
Si nu-mi pare rau ca te-am intalnit .



Ti-am pus sentimentele mele pe tava,
In ciuda faptului ca ma simt ca o epava,
In inima te voi purta mereu ,
                                                               Aici a vorbit al meu Eu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu